Då var det dags för träääning

Efter en veckas frustration över att inte kunna träna på grund av min onda hals ska jag nu iväg på fotbollsläger i Rimbo. Jag hoppas att halsen håller :)
Ska bli skönt att komma bort lite. Dock åker jag hem redan imorgon kväll, har jättemkt att göra i skolan, så jag måste vara hemma på söndagen. Sen kanske det blir korridorsfest imorgon kväll också :)

Annars har det inte hänt så mkt denna vecka. Dock har jag blivit ännu mer inspirerad av min kurs :) Den här veckan har vi läst om hur konflikter har påverkat människor när dom flyttar tillbaka. Om dom fortfarande ser det som sitt hem, och vad som definierar ett hem, just platsen där du bor eller det sociala, alltså att du känner att du hör hemma där din familj är. Mycket intressant! Hoppas att hemtentan vi får på tisdag blir lika intressant :)

Sen måste jag välja ämne till min b-uppsats tills på tisdag, PANIK! Jag vet ungefär vad jag vill skriva om, men det är så svårt att avgränsa sig, och hitta fokus.

Men nu ska jag koppla bort skolan i ett dygn iallafall, och bara tänka fotboll :)

Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback