Fotboll!!!!!

Ikväll är det dags att inviga mina nyinköpta fotbollsskor. Av någon konstig anledning försvann mina fotbollsskor för någon månad sen, så det var ett tag sen jag tränade nu. Har inte haft råd att köpa ett par nya. Men nu har det blivit satsarfotbollsskor för 1000:-. Dock så var dom gratis :) Mamma och jag köpte ett par löparskor var och så fick jag fotbollsskorna på köpet.
Ska bli riktigt kul (hoppas jag) att komma tillbaka. Och på lördag har vi kick-off med laget också, ska bli kul :)

Idag har jag även valt kurser som jag ska läsa till hösten. Det blir 2 demokratikurser, 1 freds och konflikt, 1 statistik och 1 religion och politik. Jag känner mig jätteinspirerad :) :)

Nu ska jag nog gå o byta om, Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback