Rödvin och kycklingsallad :)

Ikväll har jag haft Astrid på besök :) Vi gjorde världens godaste kycklingsallad, drack en flaska vin & pratade massa skit. Så som det ska va :) Vi hann även med två filmer, Clueless (en av dom bästa filmerna ever), och Wedding Crashers. Jag ser redan framemot nästa gång :)

Innan dess var jag, Jonna, Martina & Maria på rättegång. Vi läser ju jurididk översiktskurs, så vi ska som en del i kursen gå på en rättegång och skriva om själva processen. Dock var det lite jobbigt, med tanke på att jag kände igen dom som var åtalade. Hur stor är chansen?
Tänk att livet kan ta såna vändningar. Jag kan inte föreställa mig.

Imorgon blir det fika med Linnea, sen fotbollsträning :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback