Somebody is you

Så var den här veckan nästan slut. Vad fort det har gått! Idag fick jag en välförtjänt sovmorgon, det var längesen :) Jag tror vi gick upp runt 13, gjorde mkt god frukost/lunch, sen var vi på väg till skolan båda två. Jag har suttit på juridiska biblioteket i typ 3 timmar och försökt förstå min kurslitteratur. Vi är inte riktigt överens än, men det ska nog lösa sig :)

Nu har jag gjort tacos, och nu är det bara att fortsätta med pluggandet. Rolig fredag-kväll :)

Imorgon ska jag spela min första fotbollsmatch för säsongen. Jag är jättenervös, men det ska nog gå bra :) Sen blir det kick-off med laget efter det :) En heldag i fotbollens tecken, kan inte bli bättre!

Nej back to school.. Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Vilken fin blogg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback