Vååååår

Helt underbart! Vaknade runt 8 i morse, hoppade i träningskläderna och tog en morgonpromenad runt Luthagen/Stabby. Termometern visade 18 grader! :)

Kom hem åt god frukost, och sen har jag bakat bröd :) ska bli sååå gott!

Helgen bara flög förbi. I fredags bar det av till Rimbo på fotbollsläger, stannade tills lördag kväll. Åkte hem, fick middagsbesök av Jonna och Emma.. Taccos som vanligt :) Sen gick vi till studentstaden på korridorsfest, träffade massa spex-människor. Det var trevligt :) Sen gick jag o Kalle hem runt 1-2 kanske, vaknade runt 8 då han skulle iväg, så då gick jag också upp. Söndagen var nog min tröttaste dag någonsin. Gick en promenad för att jag skulle bli pigg, men det blev bara värre. Hälsade på Mormor för lite fika, jag somnade hemma hos henne. Sen bar det iväg till ICA med Jonna och Marcus för storhandling. Då köpte jag en cheeseburgare, och blev pigg igen, för ett litet tag iallafall :)

Jag somnade nog runt 22 den kvällen, och så har det varit sen dess, jag är så himla trött igen! Sover 9 timmar men kommer inte upp. Nu har jag även börjat ta pollen-medicin, och den gör mig ännu tröttare!

Neee nu ska man väl börja förbereda sig för skolan.. Fick iallafall G på min hemtenta som jag skrev i februari, det var på tiden att man fick tillbaka den, samma dag som man får sin andra hemtenta.

Snart är det Valborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback