Allting ler mot mig just nu :)

Igår vaknade jag upp med en bra känsla :) Jag hade överlevt Valborgsfirandet, dock tog det slut kl.18 då jag och Linnea somnade i soffan och aldrig kom därifrån, men jag överlevde champagne-frukost, forsränning och champagne-galopp. Och det var mitt mål!
Tack alla underbara människor för den roligaste Valborg någonsin :)

Gårdagen blev lika bra, tog en långpromenad runt stan, sen var jag och Kalle på Dragon Palace och åt lunch/middag, mkt trevligt och mkt gott :) Sen tog vi årets första kulglass på väg hem. Sen blev det en lugn kväll, vi båda var nog rätt så trötta efter gårdagen :)

Idag har jag varit ute en timma på morgonen och gått, tvättat lite, ska väl försöka plugga lite snart.. Ikväll kommer Linnea på besök, vi ska äta hemmagjord pizza.. mmmmm..

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback