dags att ta nya tag

Under dom senaste 2-3 veckorna har jag varit himla oorganiserad, trött, lat och ätit massa skitmat/godis.
Och det har märkts! Så fort jag börjar äta oregelbundet så äter jag onyttiga saker, vilket leder till att jag blir trött, vilket leder till att jag blir lat och inte orkar träna, vilket har gjort mig totalt oorganiserad när det kommer till pluggandet. Allting hänger ihop! Faller en sak, faller dom andra sakta men säkert efter.
Därför är det så himla viktigt för mig att allting klaffar.
Så imorgon så är det dags att ta nya tag. Jag ska plugga minst 3 timmar, sen ska jag gå på spinning/toning pass. Känner mig inspirerad. Och nu har jag bokat in 3 pass på gymmet denna vecka, och har jag bokat så går jag.

Annars kunde jag inte få en bättre start på veckan :) Igår fick jag glädjen att umgås med Kalle, vi var nere på stan och åt mat & glass i det fina vädret. Sen hjälpte vi mamma att flytta in i sin nya lägenhet, och sen var vi rätt så slut.Sen hyrde vi film, Avatar. Helt ok film, så himla vackra animeringar!

Idag låg vi och latade oss till 12, sen åkte jag till Martina och fikade med Maria, Tina, Julius och Madde :) Mkt trevligt, och jag fick hålla underbart söta Julius :)



Sen nu på kvällen har jag bakat bröd, så himla nöjd! Det godaste bröd jag någonsin gjort vågar jag nog säga :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback