Heeelg

Och jag måste verkligen plugga! Ska lämna in min uppsats på måndag och har tenta och opponering på onsdag. Men sen! sen är det SOMMARLOV!!! I typ en vecka, sen börjar min sommarkurs, och en vecka efter det börjar jag jobba.. Men denna enorma stress försvinner, så himla skönt!

Vad ska man hitta på i sommar då.. Jag blev jättesugen på att åka upp till Åre. Pratade med Kalles kompis som ska jobba där som guide i sommar. Man kan ju göra allt möjligt där.. Vandra, åka downhill (tokläskigt, men det verkar kul), åka linbana.. Vi får väl se, det vore iallafall jättekul :)

Idag ska jag för första gången gå på skivstångspass.. Har varit på skivstångsgympa förut, men nu är det alltså en hel timma.. Mina axlar och lår kommer bränna idag känner jag på mig..

Men nu ska jag börja skriva rent min uppsats, få lite gjort..

Ha en underbar helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback