Like the sweet song of a choir.. You light my morning sky.. With burning love

Jag är bara så himla glad just nu!
Jag har så himla fina människor runt omkring mig.
Min underbaraste Carolina, vad ska man säga.. Vår relation blir bara djupare och mer öppen för varje dag, så himla skönt att ha någon att öppna sina innersta tankar för, ingen förstår mig som du! Du får mig alltid på bra humör, även när vi överanalyserar allt som händer i våra liv :)
Linnea, ja vad ska man säga.. Det behövs inte sägas någonting tror jag :) Det är nog bara vi två som förstår sig på oss två <3
Och Jonna min älskade.. Du är det finaste! Är så glad att jag har dig <3
Och att ha Kalle i mitt liv :) Jag kan inte vara lyckligare <3

Det har hänt mycket denna första del av 2010, mycket omtumlande saker som har fått mig att tappa lusten, som har förändrat mitt sätt att se på livet.
Men det känns bra nu, det känns som att allt detta hade ett syfte.
För jag har aldrig mått så bra som jag mår nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback