Over the moon.. Straight for the sun we were riding.. My eyes were filled with light

Idag vaknade jag med en känsla av lycka i magen.. Jag är verkligen så himla glad för det liv jag har! Och min underbara pojkvän gör ju bara situationen ännu härligare :) Han är verkligen en människa som får mig att slappna av, göra massa galna saker, dra sjukt dåliga skämt.. När vi väl har fått igång en diskussion kan den leda hur långt som helst, till slut vet vi inte var vi började :) Och det slutar alltid med att vi skrattar åt hur knäppa vi är som ens börjat prata om alla dessa overkliga ogenomförbara saker.

Och sen skulle det bli plugg, men det har ju gått allt annat än bra. Jag ska lämna in min B-uppsats på måndag, men jag har lite problem med min frågeställning, den är inte tillräckligt bra enligt min handledare. Så jag vet inte vad jag ska göra..! Jag funderar på att skriva den ändå som jag vill ha den, så får jag väl ta skiten sen.

Men det får vänta tills imorgon, för just nu har jag ingen energi.
Så nu blir det film, Tootsie, riktigt bra film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback